Wednesday 16 August 2017

Bombhot Forex Skanstull


1. Betyder enhetstaxan att alla resor blir lika dyra I princípio ja biljetten gller i 75 minuter oavsett hur lng resan r och hur mnga byten som grs p den tiden. 2. Hur reser jag billigast Om do reser ofta r det svrt att sl priset p 30-dagarskortet eller rskortet ven om de blivit dyrare. 1. Betyder enhetstaxan att alla resor blir lika dyra I princípio ja biljetten gller i 75 minuter oavsett hur lng resan r och hur mnga byten som grs p den tiden. 2. Hur reser jag billigast Om du reser ofta r det svrt att sl priset p 30-dagarskortet eller rskortet ven om de blivit dyrare. Bombdramat i Skanstull Vet inte om jag ska skriva det hr som em nyhetstext eller ett blogginlgg, s det blir vl Ngot melodioso. Fr fyra timmar sedan tittade jag ut genom fnstret och mttes av blljus. Forex hade tagit emot bombhot, polis, brandkr och ambulans hade ryckt ut p Ringvgen och Gtgatan. En radie p cirka 200 metros sprrades av, vilket gjorde att boende i Ringen inte kunde komma em i sina hem. De som bodde med fnster ut mot Ringvgen evakuerades. Sjlv stllde jag mig vid avsprrningarna och fotade lite. Por favor, informe-nos para obter informações sobre o assunto, men det blev i alla flal rtt spnnande, speciellt nr bombgruppen kom. En Man med en riktigt stor utrustning, a la Hurt Locker, kom ut ur en buss, och gick eter tag p mot Forex. Sedan hrdes en smll, och sedan var det ver. Vad jag har frsttt kom ingen até skada. Det mste ha varit ett vldigt serist tips som polisen ftt in angende Forex, i och med att avsprrningen var s stor och att mnniskor som bodde ver 50 metros bort tvingades lmna sina lgenheter. Det var lite strre kameror dr n min egen. Om kommentarer p denna sajt Hej Vad tycker du om det du just lst Bidra grna med tankar och synpunkter homens tnk p att det bsta sttet att hitta lsare r att hlla sig kort och koncis, med en deus ton. Glm inte att de alla artiklar du kommenterat fr nnu mer debatt Hr kan du lsa mer om vilka regler som gller i vra kommentarsflt. Active o JavaScript para visualizar os comentários. Comentários alimentados por Disqus.

No comments:

Post a Comment